Pencapaian Piagam Pelanggan ADTEC Shah Alam
BIL |
PIAGAM PELANGGAN |
BAHAGIAN |
BILANGAN DITERIMA |
BILANGAN DIPROSES DAN SELESAI |
PERATUS PENCAPAIAN |
1 |
Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap. |
Pentadbiran |
388 |
386 |
99.48% |
2 |
Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. |
Pegawai Aduan Pelanggan |
0 |
Tiada aduan diterima sehingga 30 Jun 2022 |
100% |
3 |
Membayar Elaun Sara Hidup (OKU) kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb berikutnya. |
Pentadbiran |
7 |
1 |
14.28% |
4 |
Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan. |
BKKL |
406 |
Mesyuarat MJKPP pada 22 Feb 2022 telah mengesahkan sebanyak 406 keputusan pelajar bagi sesi latihan 2/2021 dan edaran telah dibuat pada 28 Feb 2022 |
100% |
5 |
Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit. |
Pegawai Khidmat Pelanggan |
20 |
19 |
95% |
Kemaskini sehingga 20 JULAI 2022.