Pencapaian Piagam Pelanggan ADTEC Shah Alam
BIL |
PIAGAM PELANGGAN |
BAHAGIAN |
BILANGAN DITERIMA |
BILANGAN DIPROSES DAN SELESAI |
PERATUS PENCAPAIAN |
1 |
Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap. |
Pentadbiran |
926 Baucar |
< 7 hari - 857 dokumen <14 hari - 69 dokumen |
92.55% |
2 |
Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. |
Pegawai Aduan Pelanggan |
1 Aduan |
1 Aduan |
100% |
3 |
Membayar elaun saku kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb berikutnya. |
Pentadbiran |
Tiada pelajar yang berkelayakan bagi tahun 2019 |
- |
- |
4 |
Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan. |
BKKL |
Bagi sesi 1/2020, Mesyuarat Jawatankuasa Peperiksaan & Persijilan telah diadakan pada 30/9/2020 & 28 /10/2020 dan hebahan telah dibuat pada 5/10/2020 dan 29/10/2020.Sebanyak 79 keputusan pelajar telah disahkan. |
79 keputusan peperiksaan. |
100% |
5 |
Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit. |
Pegawai Khidmat Pelanggan |
Bilangan pelanggan diterima ialah 3840 orang |
3840 orang dilayan dalam tempoh 15 minit |
100% |
Kemaskini sehingga 13 Nov 2020.