Pencapaian Piagam Pelanggan ADTEC Shah Alam 

BIL

PIAGAM PELANGGAN

BAHAGIAN

BILANGAN DITERIMA

BILANGAN DIPROSES DAN SELESAI

PERATUS PENCAPAIAN

1

Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap.

Pentadbiran

214 baucer

< 7 hari - 214 baucer

100%

2

Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja.

Pegawai Aduan Pelanggan

1 Aduan

1 Aduan diterima pada 19 April 2021. Maklum balas kepada pengadu pada 21 April 21. Tempoh penyelesaian 23 April 21 - 2 hari

100%

 3

Membayar Elaun Sara Hidup (OKU) kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb berikutnya.

Pentadbiran

5 baucer

<10 hari - 5 baucer

100%

4

Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan.

BKKL

422 helai

Sebanyak 422 helai keputusan pelajar telah diedarkan dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat

100%

5

Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit.

Pegawai Khidmat Pelanggan

20 orang sehari

20 orang dilayan dalam tempoh 480 minit

100%

 

 Kemaskini sehingga 25 OCT 2021.