Pencapaian Piagam Pelanggan ADTEC Shah Alam
BIL |
PIAGAM PELANGGAN |
BAHAGIAN |
BILANGAN DITERIMA |
BILANGAN DIPROSES DAN SELESAI |
PERATUS PENCAPAIAN |
1 |
Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap. |
Pentadbiran |
895 Baucar |
891 Baucar |
98.44% |
2 |
Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. |
Pegawai Aduan Pelanggan |
1 Aduan |
1 Aduan |
100% |
3 |
Membayar elaun saku kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb berikutnya. |
Pentadbiran |
Elaun sara hidup OKU |
12 Baucer |
100% |
4 |
Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan. |
BKKL |
Untuk Sesi 1/2019, Mesyuarat Jawatankuasa Peperiksaan & Persijilan telah diadakan pada 10 Julai 2019 dan surat hebahan untuk menuntut slip keputusan telah diedarkan pada 07 Julai 2019. 362 keputusan pelajar telah disahkan. |
362 keputusan peperiksaan. |
100% |
5 |
Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit. |
Pegawai Khidmat Pelanggan |
Bilangan pelanggan diterima ialah 320 orang |
320 orang dilayan dalam tempoh 15 minit |
100% |
Kemaskini sehingga 04 Sept 2019.