Pencapaian Piagam Pelanggan ADTEC Shah Alam
BIL |
PIAGAM PELANGGAN |
BAHAGIAN |
BILANGAN DITERIMA |
BILANGAN DIPROSES DAN SELESAI |
PERATUS PENCAPAIAN |
1 |
Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap. |
Pentadbiran |
214 baucer |
< 7 hari - 214 baucer |
100% |
2 |
Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. |
Pegawai Aduan Pelanggan |
1 Aduan |
1 Aduan diterima pada 19 April 2021. Maklum balas kepada pengadu pada 21 April 21. Tempoh penyelesaian 23 April 21 - 2 hari |
100% |
3 |
Membayar Elaun Sara Hidup (OKU) kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb berikutnya. |
Pentadbiran |
5 baucer |
<10 hari - 5 baucer |
100% |
4 |
Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan. |
BKKL |
422 helai |
Sebanyak 422 helai keputusan pelajar telah diedarkan dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat |
100% |
5 |
Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit. |
Pegawai Khidmat Pelanggan |
20 orang sehari |
20 orang dilayan dalam tempoh 480 minit |
100% |
Kemaskini sehingga 25 OCT 2021.